۹ عضو اصلی و سرشبکه های آشوب طلبان در اصفهان دستگیر شدند

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۹ نفره آشوب طلبان در اصفهان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان عصر شنبه ۲۵ شهریور ماه در دومین اطلاعیه خود اعلام کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی خاص توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اعضای باند ۹ نفره آشوب طلبان و اغتشاشگران که بعضاً نیز دارای سوابق شرارت بوده و قصد انجام اقدامات ایذایی در نقاط مختلف استان و همسو شدن با گروهک‌های معاند با تخریب اموال دولتی، حمله به اماکن حساس و حتی در صورت موفقیت اجرای پروژه کشته سازی و… شناسایی و دستگیر شدند.

در ادامه آمده است: با اقدامات اطلاعاتی گسترده و قبل از هر گونه فعالیت خرابکارانه توسط این افراد، مخفیگاه تمامی اعضا این باند ۹ نفره در چند شهرستان استان شناسایی و ضمن رصد شبانه روزی و میدانی تحرکات آنان نهایتاً در چند عملیات منسجم و هماهنگ کلیه نفرات دستگیر شدند.

در ادامه آمده است: این افراد در سال گذشته در تجمعات غیرقانونی، تخریب اموال دولتی و مواردی دیگر نقش داشته و در حال برنامه ریزی گسترده‌ای برای انجام اقدامات غیرقانونی و حتی پروژه کشته سازی بودند که با هوشیاری مأموران ناکام ماندند.

سازمان اطلاعات فراجا استان اصفهان همچنین در اطلاعیه دیگری اعلام کرده است که برابر رصدهای اطلاعاتی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در فرماندهی انتظامی استان اصفهان، فردی که مأموریت داشت با حضور در شهرهای مختلف و انتشار تصاویر جانباختگان اغتشاشات سال گذشته افراد ناآگاه را با خود همراه و با تشویش افکار عمومی، موج جدید اغتشاشات را برپا کند شناسایی و دستگیر شده است.

در ادامه آمده است: در بازرسی از منزل فرد مورد اشاره یک قبضه سلاح کمری و مقادیری فشنگ جنگی به همراه مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/