هتل لاله و آبدرمانی سبلان سرعین در سطح عالی بازسازی می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: هتل لاله و آبدرمانی سبلان سرعین در سطح و کیفیت بالایی، بازسازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور از اردبیل به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، علی همتی در دیدار با استاندار اردبیل، اظهار کرد: باتوجه به ظرفیت‌های ویژه گردشگری استان اردبیل و انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۳، تمایلات بسیاری جهت ورود گردشگران خارجی به استان اردبیل مشاهده می‌شود.

وی افزود: هتل لاله و آبدرمانی سبلان در شهر سرعین در سطح بالا و با شیوه‌های روز، بازسازی خواهد شد تا گردشگران خارجی و داخلی را پذیرش و خدمات سطح بالا ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: اقدامات قبل از عملیات اجرایی بازسازی هتل سبلان سرعین اعم از طراحی هتل، لابی و دیگر نقاط هتل در حال تدوین بوده و نظرات و پیشنهادات استاندار محترم اردبیل لحاظ خواهد شد.

همتی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان سال‌جاری، حداقل ۵۰ درصد هتل لاله سرعین با اشغال کمتر از ۵۰ درصد در حین عملیات اجرایی، به شکل مطلوب و مناسب بازسازی شده و سرویس‌دهی سطح بالا به گردشگران خارجی و داخلی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله انتخاب مشاور پروژه بازسازی آبدرمانی سبلان سرعین انجام شده است و پروژه نیازمند اقداماتی همچون مقاوم سازی فنی و عمرانی است که پس عملیات بازسازی در سطح بالا آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: علیرغم صدور دستورات مقام عالی استان اردبیل در رابطه با پرداخت تسهیلات، در هر دو بازسازی پروژه هتل لاله و آبدرمانی سبلان منتظر پرداخت تسهیلات نخواهیم بود و عملیات‌های اجرایی آغاز خواهد شد.

پایان پیام/