محوریت فعالیت‌های هیات‌ها، هدفمند و برنامه‌ریزی شده باشد

رئیس سازمان هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی کشور گفت: فعالیت هیات‌های مذهبی نباید در یک دوره و زمان محدود شود و برنامه ریزی و هدفمند بودن به عنوان اصل مهم در اقدامات هیات‌ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، حجت‌الاسلام مجید باباخانی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه روایت دقیق و منصفانه از وقایع و اتفاقات نیاز حال حاضزر جامعه است اظهار کرد: امروز ما در شرایط جنگ نرم و نابرابر در حوزه روایت‌ها مواجه هستیم و دنیای غرب با تقابل مدرنیته و سنت‌ها به دنبال از بین بردن سنت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال جدایی سنت‌ها از محتوا است افزود: قوام زندگی مردم در سنت‌ها و ما با این امور مقدس زندگی می‌کنیم و سنت‌ها را می‌توان مرکز ثقل جامعه دانست.

رئیس سازمان هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی کشور گفت: توجه به این امور و سنت‌ها در اردبیل بواسطه تاریخ و تمدن غنی که دارد به مراتب بیشتر و و می‌توان پویایی و توجه به سنت‌ها را در برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در اردبیل مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام باباخانی ادامه داد: مخاطب امروز هیات‌ها یک قشر خاص نبوده و در فعالیت‌های  هیات‌ها تمام مردم و از اقشار مختلف حضور دارند.

وی با بیان اینکه هیات‌ها باید روی تربیت نسل آینده و توجه به بخش بانوان برنامه ریزی داشته و هدفمند اقدام کنند گفت: فعالیت‌ هیات‌ها نباید به دوره و زمان معینی محدود شود و توجه به تربیت نسل آینده و مسائلی که این نسل با آن روبرو هستند و یا بانوان که نسل آینده در دامان این مادران پرورش می‌یابد از موضوعاتی است که هیات‌ها و سمن‌هادر طرح ریزی برنامه‌ها و اقدامات به آن توجه ویژه داشته باشند.

پایان پیام/