تبدیل شهرک تخصصی آب شهرستان نیر به عنوان قطب تولید آب معدنی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شهرک تخصصی آب شهرستان نیر جزو یکی از منحصر به فردترین شهرک‌های تخصصی کشور محسوب می‌شود که در زمینه بسته‌بندی محصولات آب معدنی و تولید فرآورده‌های نوشیدنی فعالیت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، هاشم علایی صبح امروز در جریان بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر، اظهار کرد: آب مورد نیاز صنایع این شهرک صنعتی از چشمه‌های گُرگُر کوه سبلان تامین می‌شود که آب این چشمه یکی از گواراترین آب‌های ایران و حتی جهان است.

وی ادامه داد: برای انتقال آب از مبدا چشمه، خط انتقال به طول ۸ کیلومتر توسط شرکت شهرک‌های صنعتی اجرایی شده است که خوشبختانه بهسازی و مرمت این مسیر انتقال در سال گذشته نیز انجام شده است.

علایی مساحت شهرک تخصصی آب را ۵۵ هکتار برشمرد و افزود: ۲۱ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران در این شهرک تخصصی منعقد و در اختیار آنان قرار داده شده است که از این بین ۸ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از مراکز ذی‌صلاح شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تبدیل شهرک تخصصی آب نیر به عنوان قطب تولید آب معدنی کشور خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی در حال ساخت و ساز، میزان تولید و اشتغال در این شهرک تخصصی از افزایش محسوسی برخوردار خواهد شد.

پایان پیام/