بازتاب جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی

پایگاه خبری تحلیلی حرف آور – گروه بین الملل: مراسم راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از صبح امروز یکشنبه با حضور پرشور مردم در در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر آغاز شد. اگرچه ساعت رسمی آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی مسئولان ساعت ۹ و نیم صبح اعلام شده بود اما […]

پایگاه خبری تحلیلی حرف آور – گروه بین الملل: مراسم راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از صبح امروز یکشنبه با حضور پرشور مردم در در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر آغاز شد. اگرچه ساعت رسمی آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی مسئولان ساعت ۹ و نیم صبح اعلام شده بود اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بسیار زودتر در مسیرهای راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند.

مراسم جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم ایران در نقاط مختلف کشور از بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی برخوردار بود.

شبکه المیادین اقدام به پوشش مراسم کرده است و این رسانه لبنانی از حال و هوای مراسم برای مخاطبان خود گزارش داد.

بازتاب جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی

شبکه المسیره یمن نیز در گزارشی درباره مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد که راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران و دیگر استان‌های ایران آغاز شده است.

بازتاب جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی

العهد نیوز عراق نیز از برگزاری راهپیمایی  چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در تهران و دیگر استانهای ایران خبر داد.

در حال تکمیل..

انتهای پیام/

منبع