چهره جدید سرخ‌ها با چند تغییر/دو نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس باقی ماند

هر چند پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فعال بود و تغییراتی را روی نیمکت و درون زمین انجام داد، اما هنوز دو نقطه ضعف بزرگ در این تیم باقی مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که پرسپولیس قهرمان سه‌گانه فصل گذشته فوتبال باشگاهی کشور بیشترین تغییرات را داشت تا شاید بتواند یک قهرمانی دیگر را در پایان فصل بیست و سوم کسب کند.

یحیی گل محمدی سرمربی این تیم جدا شد تا اوسمار ویه را دستیار برزیلی اش جای او را بگیرد. در ادامه چند عضو کادر فنی همچون ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان ها و همچنین محمد عسگری آنالیزور نیز رفتند تا ویه را مجبور به آوردن نفراتی برای جایگزینی آنها شود.

این تیم در لیست نقل و انتقالات بازیکنان خود هم خود تغییرات زیادی نسبت به ابتدای فصل بیست و سوم داشت. رضا درویش مدیرعامل باشگاه با بازگشت عیسی آل کثیر موافقت کرد تا همراه با ابولفضل بابایی، محمد خدابنده‌لو، عبدالکریم حسن و اوستون ارونوف به لیست این تیم اضافه شوند.

چهره جدید سرخ‌ها با چند تغییر/دو نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس باقی ماند

از سوی دیگر شهاب زاهدی، نبیل باهویی، محمد عمری و میلاد سرلک از این تیم رفتند تا همراه با مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی که به دلیل مصدومیت از لیست خارج شدند اجازه ورود بازیکنان تازه وارد را بدهند.

حالا پرسپولیس در شرایطی قرار دارد که همچنان قصد خرید بازیکن دارد. آنها می‌خواهند یک مهاجم دیگر را به لیست خود اضافه کنند تا بتوانند جای خالی زاهدی را پر کرده و خط حمله این تیم را تقویت کنند.

چهره جدید سرخ‌ها با چند تغییر/دو نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس باقی ماند

این تیم در حالی دنبال مهاجم است که همچنان از ضعف مفرط در نداشتن جانشین برای علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه خود رنج می‌برد و حالا باید در دیدار حساس با ذوب آهن در اصفهان به گلر جوان خود اعتماد کند.

باید دید لیست فعلی سرخپوشان با تغییر و تحولاتی که در آن رخ داده است چه کمکی به بهبود شرایط آنها برای جبران امتیازات از دست رفته در دور رفت می‌کند و آیا ویه را می‌تواند بار دیگر برای این باشگاه قهرمانی بیاورد یا با پایان فصل، او نیز در پرسپولیس به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/