اداره کل راه و شهرسازی، دستگاه اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی استان اردبیل شد

اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در جشنواره شهید رجایی سال 98 درگروه زیر بنایی و توسعه زیر ساخت از بین دستگاههای اجرایی استان، حائز رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آور، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل ، به منظور تجلیل و قدردانی از تلاش ها و زحمات دستگاههای اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی مراسمی با حضور استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران دستگاههای اجرایی استان در محل استانداری اردبیل برگزار شد.

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی گفت: عملکرد دستگاههای برگزیده در جشنواره شهید رجایی با رتبه کسب کرده آن ها مطابق بوده و این دستگاهها توانسته اند در خدمت رسانی موفق عمل کنند.

وی افزود: تمامی مدیران در راستای خدمت به مردم و اقدامات و برنامه ها جهش بسیار خوبی داشته اند و فاصله رتبه ها در کمترین فاصله ممکن بود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام گرفته و همگامی و همراهی مدیران در راستای جهش تولید حرکت می کنیم ، توسعه و آبادانی را مدیون تلاش تمامی مدیران و کارکنان دستگاهها عنوان کرد.

در ادامه این مراسم از محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با توجه به موفقیت هایی که در راستای انجام وظیفه و ارایه خدمت مطلوب به مردم استان داشته درگروه زیر بنایی و توسعه زیر ساخت از بین دستگاههای اجرایی استان به جهت عملکرد خوب و همت و تلاش موثر دستگاه متبوع خود و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی با اهدای تندیس ویژه جشنواره و لوح سپاس تقدیر شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن تبریک این موفقیت و قدردانی از تلاش های صورت گرفته اظهار امیدواری کرد: مجموعه راه و شهرسازی استان اردبیل با استمرار تلاش و همت خویش موجبات ارتقای کارآمدی سازمانی و رضایت مردم را فراهم کرده و با علاقه مندی بیشتر برای شکوفایی و توسعه همه جانبه استان تلاش نمایند.

وی گفت: کسب این موفقیت مرهون همت، تلاش و دلسوزی مدیران، مسئولان و کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل می باشد.

قابل ذکر است در بخشی از متن این لوح که به امضای استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل رسیده ، خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل چنین آمده است:

با عنایت به تلاش و همت مجموعه کارکنان و مدیران آن دستگاه بر اساس نتایج نظام سنجش و ارزیابی عملکرد و شاخص های عمومی و اختصاصی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۸ اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اردبیل ، عنوان دستگاه برتر گروه زیر بنایی و توسعه زیر ساخت را کسب نموده است.

بدین وسیله و با اهداء لوح یادمان از زحمات و مساعی ارزشمند صورت گرفته در جهت اعتلای عملکرد سازمانی تشکر و قدردانی می نماییم. امید است با توکل به خداوند سبحان در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم شریف استان و انجام بهتر وظایف و ماموریت های محوله نظام اداری موفق و سربلند باشید.