استاندار تهران اعلام کرد قطعه دوم تونل انتقال آب لار به شرق استان با مشارکت دولت و شهرداری در حال شتاب گرفتن است.
کرمانیها در حالی سالهاست که در انتظار رسیدن خط لوله آب خلیج فارس هستند که این خط لوله طی ماههای گذشته تنها سه کیلومتر پیشرفت کرده و به پنج کیلومتری کرمان رسیده است.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: با پیگیریهای صورت گرفته امیدواریم فرداشب آب انتقالی از اصفهان به یزد برسد و مردم بهره مند شوند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي حرفآور به نقل از مهر، سید رضا مرتضوی صبح سهشنبه ️در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به چشم انداز طرحهایی که با هدف احیای حوضه زاینده رود در دولت سیزدهم اجرا شده است، اظهار داشت: طبق برنامه تلاش کردیم سامانه تأمین […]