الحاق ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یازدهم اعلام کرد: ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی توسط مجلس شورای اسلامی به قانون بودجه سال جاری به قانون بودجه امسال الحاق شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، صدیف بدری روز شنبه در چهارمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل همچنین کاهش فاصله حقوق افراد شاغل در دستگاه‌های اجرایی مختلف را یکی از تکالیف مهم مجلس و دولت عنوان کرد و خواستار اجرای این هدف شد.

وی با بیان اینکه کارگران صنعت ساختمان نباید دغدغه بیمه داشته باشند، افزود: اصلاح ماده ۵ بیمه کارگران ساختمانی جهت تحت پوشش قرار گرفتن تمامی کارگران این حوزه ضروری است و این امر به صورت ویژه در مجلس پیگیری می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم از پیش بینی اعتبار لازم در قانون بودجه ۱۴۰۱ جهت پوشش تمامی افراد پشت نوبت سازمان بهزیستی خبر داد و بیان کرد: اعتبارات خوبی برای سازمان بهزیستی در این زمینه در بودجه امسال پیش بینی شده است.

وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان به منظور بهره‌مندی از توان ملی، پیگیری بودجه و ردیف اعتباری ویژه به خصوص تعیین اولویت کاری در تدوین قانون برنامه هفتم توسعه از سوی مدیران دستگاه‌های اجرائی شد.

بدری، سرمایه‌گذاری یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی در حوزه درمان تامین اجتماعی طی سال‌های گذشته را کاری عظیم دانست و گفت: تکمیل و توسعه بیمارستان سبلان تامین اجتماعی از ۱۸۰ به ۲۵۰ تخت پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، چهارمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل با حضور صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/