چهار پروژه ورزشی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ار افتتاح و بهره برداری چهار پروژه ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی در نقاط مختلف این استان خبر داد.

اکبر ورودی روز پنجشنبه در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، افزود: این چهار پروژه ورزشی شامل ۲ زمین ورزشی روباز روستایی و ۲ سالن ورزشی روستایی و شهری است.

وی با بیان اینکه برای احداث، تکمیل و راه اندازی این پروژه های ورزشی بیش از ۴۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، گفت: این پروژه‌ها شامل زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی روستای خلیل آباد، سالن تخصصی رزمی شهر آبی بیگلو، زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی روستای قره خان بیگلو و سالن ورزشی روستای قره قیه است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: این پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌های اردبیل، نمین، انگوت و مشگین شهر در طول هفته تربیت افتتاح و به بهره برداری رسید.

ورودی با بیان اینکه سرانه ورزشی استان اردبیل از میانگین کشوری پایین ‌تر است، ادامه داد: با بهره‌برداری از این چهار پروژه‌ هزار و ۴۴۲ متر سالن سرپوشیده و سه هزار متر مربع زمین روباز و در مجموع چهار هزار و ۴۴۲ متر مربع به فضای ورزشی استان اردبیل اضافه شد.

وی تامین زیرساخت‌های ورزشی در نقاط مختلف استان برای نوجوانان و جوانان را از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و افزود: با تامین زیرساخت‌های لازم ورزشی علاوه بر رشد و توسعه ورزش و افزایش سلامتی و تندرستی آحاد مختلف مردم بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/