مبارزه با فساد موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

اردبیل-ایرنا-سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل گفت: مبارزه با فساد اداری در کشور ضمن رونق و توسعه اقتصادی موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، عقیل شکری روز چهارشنبه در نشست بصیرتی سیاسی جهاد تبیین و روشنگری مسائل روز کشور که بمناسبت هفته بسیج برای کارکنان این نهاد برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور وظیفه خطیری بر عهده کارگزاران و کارکنان نظام است تا با عملکرد مناسب و تبیین آن در جامعه امیدآفرینی کنند، افزود: دیوان محاسبات بعنوان دستگاه نظارتی با عمل به وظایف ذاتی و نظارت‌های مقتدرانه خود می‌تواند ضمن کمک به تحقق اهداف و آرمان‌های نظام، در امر امید آفرینی نیز نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به برخی فسادهای اداری سازمان یافته در کشور گفت: باید در مواجه با فساد اداری و اقتصادی با قدرت و بدون واهمه عمل کنیم تا علاوه بر مقابله با آن، در آرامش اقتصادی کشور نیز سهیم باشیم.

سرپرست دیوان محاسبات استان اردبیل با تاکید بر اینکه در مبارزه با فساد با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم، تصریح کرد: ضروری است بدون حد و مرز و با کار کارشناسی جلوی گلوگاه‌های فسادی را بگیریم.

شکری ادامه داد: بدنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آنها در ایران، توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ایران روز به روز گسترش یافت و در چنین شرایطی امام خمینی در پنجم آذر ۱۳۵۸، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند.

وی به نقش تاثیرگذار بسیجیان در عرصه‌های توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: بسیج در همه صحنه‌ها از عمران و سازندگی گرفته تا تحقق اقتصاد مقاومتی و عرصه تامین نظم و امنیت و آرامش در جامعه و ترویج آموزه‌های دینی و اعتقادی نقش موثری داشته به طوری که امروز به یک نهاد تاثیرگذار در دفاع و پشتیبانی از نظام اسلامی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع