تحقق پرداخت غرامت بیمه محصولات کشاورزی در اردبیل

اردبیل- تقی‌زاده، رئیس جهاد کشاورزی اردبیل گفت: پیگیری‌های لازم با صندوق بیمه کشاورزی کشور برای پرداخت غرامت بیمه محصولات کشاورزی در استان اردبیل محقق شده است.

نادر تقی‌زاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی حرف آور اظهار داشت: در راستای پرداخت مطالبات کشاورزان و گندمکاران که به عنوان یکی از ضرورت‌های اساسی در استان اردبیل محسوب می‌شود اقدامات اساسی به عمل آمده و پیگیری‌های لازم با صندوق بیمه کشاورزی کشور برای پرداخت غرامت بیمه محصولات کشاورزی محقق شده است.

وی بیان کرد: بقیه مطالبات کشاورزان خسارت دیده نیز در اسرع وقت پرداخت می‌شود که به همین منظور رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم به عمل آمده و امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی به کشاورزان زحمتکش و رفع مطالبات آنان گام‌های اساسی برداشته و مسائل و مشکلات را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کاهش ضریب نفوذ بیمه در مناطق استان اردبیل و افزایش نفوذ بیمه در استان برای افزایش تنوع بیمه و تناسب پرداخت با اصلاح میزان خسارت از اهم مواردی است که برای اجرای آن اقدامات اساسی به عمل آمده و امیدواریم شرایط لازم را برای بیمه محصولات کشاورزی بتوان فراهم کرد.

تقی‌زاده تصریح کرد: رفع چالش‌ها و مشکلات بیمه محصولات کشاورزی با همکاری مسئولان و با هدف اصلاح مقام‌های بالاتر نیز جزو اولویت‌های اساسی است و درصدد هستیم به عنوان اقدامات مهم در بخش کشاورزی برنامه ریزی‌های اساسی داشته و شرایط تشکیل پرونده غرامت بیمه و پرداخت آن را تسهیل بخشی کنیم.

وی اظهار کرد: در نظر داریم با توجه به این که اقدامات اساسی برای توسعه حوزه کشاورزی در استان محقق شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و شاهد رفع مشکلات و مطالبات کشاورزان استان در آینده‌ای نزدیک باشیم که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های مهم و اساسی است.

انتهای پیام/

منبع