پوشش تلفن همراه و اینترنت جاده خلخال – سرچم تقویت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور از اردبیل، شهریار سرداری صبح امروز در مراسم افتتاح سایت‌های تقویت امواج تلفن همراه و اینترنت در مسیر جاده خلخال به فیروزآباد اظهارکرد: همزمان با افتتاح ۲ سامانه تقویت امواج جاده سرچم، سه سامانه ارتباطی روستایی از جمله سامانه‌های روستای آل‌هاشم سفلی، آل‌هاشم علیا و یلوجه مورد بهره‌برداری […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور از اردبیل، شهریار سرداری صبح امروز در مراسم افتتاح سایت‌های تقویت امواج تلفن همراه و اینترنت در مسیر جاده خلخال به فیروزآباد اظهارکرد: همزمان با افتتاح ۲ سامانه تقویت امواج جاده سرچم، سه سامانه ارتباطی روستایی از جمله سامانه‌های روستای آل‌هاشم سفلی، آل‌هاشم علیا و یلوجه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه‌های مخابراتی در راستای اجرای برنامه‌های ستاد کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل افتتاح شده و در مجموع برای راه‌اندازی این پنج سایت، اعتباری بالغ بر ۱۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل تشریح کرد: در حال حاضر ۴۳ روستای شهرستان خلخال فاقد امکانات دریافت امواج تلفن همراه و استفاده از اینترنت پرسرعت هستند.

وی تأکید کرد: با نصب و راه‌اندازی تجهیزات جدید، تمام روستاهای باقیمانده خلخال تا پایان شهریور ۱۴۰۲ از اینترنت پرسرعت و تلفن همراه بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است پیش تر اهالی محترم روستای آل هاشم علیا با ثبت کمپینی با در سامانه «پایگاه خبری تحلیلی حرف آور من» پایگاه خبری تحلیلی حرف آور استان اردبیل از به سرقت رفتن کابل های مخابراتی و مشکل تلفن ثابت آن روستا خبرداده و درخواست رفع مشکل کرده بودند.

پایان پیام//





منبع