صعود چهارپله‌ای ژرمن‌ها بعد از شکست بلغارستان/ برزیل پیروز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود، بامداد امروز دو تیم آلمان و بلغارستان در آناهیم آمریکا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود، بامداد امروز دو تیم آلمان و بلغارستان در آناهیم آمریکا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود آلمان به پایان رسید.

این دیدار در سه ست به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به سود آلمان به پایان رسید.

این نتیجه باعث شد که آلمانی‌ها از بلغارستان، کانادا، کوبا و چین پیشی بگیرند و اکنون با دو پیروزی و هفت امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. بلغارستان اکنون با یک برد و شش امتیاز قعرنشین جدول رده بندی است و به شدت تهدید به سقوط می‌شود.

همچنین در دیگر دیدار امروز، دو تیم هلند و برزیل به مصاف هم رفتند که این دیدار هم با نتیجه ۳ بر صفر به سود برزیل به پایان رسید. برزیلی‌ها در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۰ تیم والیبال هلند را مغلوب کردند. با این نتیجه برزیل با کسب ۲۲ امتیاز در جایگاه سوم و هلند با کسب ۱۷ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

تقابل آمریکا و کوبا دیگر بازی امروز بود که با برتری تیم ملی والیبال آمریکا همراه بود؛ این بازی در سه ست با نتایج ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۵ به سود آمریکا به پایان رسید. در حال حاضر تیم آمریکا با کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم و تیم والیبال کوبا هم با کسب ۵ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع