صعود آمریکا و برزیل به مرحله نهایی/ ۵ تیم سقوط کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شوند. لهستان به عنوان میزبان حضورش در مرحله نهایی قطعی شده است. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شوند. لهستان به عنوان میزبان حضورش در مرحله نهایی قطعی شده است.

پیش از این، تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین روز این هفته با شکست چین نخستین سهمیه را به نام خود ثبت کرد. در دیدارهای دومین روز نیز آمریکا و برزیل به ترتیب با شکست سه بر صفر کوبا و هلند، صعود خود را به مرحله نهایی قطعی کردند تا با لهستان (میزبان) تکلیف چهار تیم مرحله نهایی مشخص شده باشد.

از سوی دیگر آلمان، چین، کانادا، کوبا و بلغارستان که در رتبه‌های یازدهم تا شانزدهم جدول قرار دارند، امید خود را برای صعود از دست دادند. بدین ترتیب هفت تیم باقی مانده در سه روز مانده از مسابقات برای چهار سهمیه دیگر تلاش خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت هفت صبح روز جمعه ۱۶ تیرماه در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم به مصاف بلغارستان می‌رود.

انتهای پیام/

منبع