مدیرعامل پل معلق سرعین خبر داد؛

اجرای فاز اول پل سه طبقه معلق «دربند ورگه‌سران» در ۱۰۰ روز

مدیرعامل پل معلق سرعین گفت: با نصب روزشمار تلاش می‌کنیم تا به مدت ۱۰۰ روز فاز اول پل سه طبقه معلق «دربند ورگه‌سران» را اجرایی و عملیاتی کرده و در مهلت مقرر به پایان برسانیم.

حسین عباسی‌نیا در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، اظهار کرد: با نصب روزشمار تلاش می‌کنیم تا به مدت ۱۰۰ روز فاز اول پل سه طبقه معلق «دربند ورگه‌سران» را اجرایی و عملیاتی کرده و در مهلت مقرر به پایان برسانیم.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه این روزشمار شرایط نمایشی نخواهد داشت بلکه ما مصمم هستیم برای اولین بار در این استان وفای به عهد کرده و در مهلت تعیین شده پل معلق سرعین را که از مناطق جذاب گردشگری خواهد بود، در موعد مقرر به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل پل معلق سرعین گفت: خبرنگاران می‌توانند بر اساس این روزشمار به صورت شفاف در جریان عملیات اجرایی و احداث این پل قرار گیرند تا ما بتوانیم به وعده‌های خود به درستی عمل کنیم.

عباسی‌نیا افزود: امیدواریم مسئولان امر به ویژه در احداث مسیر دسترسی، زیرسازی و آسفالت‌ریزی این مسیر گردشگری همت و تلاش کنند تا ما بتوانیم در مهلت تعیین شده پروژه را برای حضور گردشگران آماده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پل معلق «دربند ورگه‌سران» در سه طبقه و به عنوان پروژه ترکیبی در حال اجرا است که از زمان شروع عملیات اجرایی این پروژه، همکاران ما کار اجرایی و میدانی را آغاز کرده‌اند و در حوزه ما کارها به شکل مناسب در حال پیشرفت است.

عباسی‌نیا اضافه کرد: در فاز اول برای احداث این پل ترکیبی و هیبریدی ۱۴۰ میلیارد تومان و در فاز نهایی نیز ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهیم کرد و تلاشمان بر این است تا اوایل مهرماه فاز اول این پروژه منحصربه‌فرد گردشگری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل پل معلق سرعین سازه منحصربه‌فرد پل معلق «ورگه‌سران» را بی‌نظیر خواند و بیان کرد: این پل صخره‌ای که در سه طبقه برای اولین بار در کشور احداث می‌شود در ۲ لاین فرصت حضور گردشگران بیشماری را در منطقه گردشگری سرعین فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/