۲۲ هزار واحد مسکن توسط خیرین در کشور احداث می‌شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۲۲ هزار واحد مسکن توسط انجمن خیرین مسکن‌ساز در کشور احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور،، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد صبح چهارشنبه در بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن در سرعین، اظهار کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز در کشور اقدامی بسیار شایسته و مناسب بود که توسط مرحوم «محلاتی و تابش» بنیان‌گذاری شد و امروز در کشور شاهد ساخت مسکن توسط خیرین هستیم.

وی با اشاره به اینکه خیرین مسکن‌ساز در احداث واحدهای مسکونی برای نیازمندان جهاد اکبر انجام می‌دهند، تصریح کرد: ساخت ۷۰۰ واحد مسکن خیرین در استان اردبیل جای مباهات است و امروز مشاهده می‌کنیم که این اقدام بسیار ارزشمند در تمام کشور ساری و جاری است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساخت مسکن برای نیازمندان در واقع تأمین سرپناه و حفظ آبروی این خانواده‌ها است، گفت: به حمدالله در حال حاضر این طرح در کشور نهادینه شده و خیرین در ساخت مسکن در کشور پیشقدم هستند.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد افزود: بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی در کشور توسط خیرین در حال اجرا است که ما آینده این اقدام بنیاد مسکن را در اجرای طرح‌های توسعه‌ای مسکن روشن می‌بینیم.

وی با بیان اینکه اولویت بنیاد مسکن ساخت سرپناه برای نیازمندان و افراد فاقد مسکن است، خاطرنشان کرد: آثار و تبعات مثبت این اقدام خیرین مسکن‌ساز در سراسر کشور تا پایان سال مشاهده خواهد شد.

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با این اقدام انجمن خیرین مسکن‌ساز، بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی شرایطی به وجود آید تا در کشور به نقطه‌ای برسیم که هیچ فرد فاقد مسکنی وجود نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه نیز بر فعالیت خیرین مسکن‌ساز تاکید شده که امیدواریم با تصویب آن در صحن علنی مجلس این اقدامات گسترده در کشور ادامه داشته باشد.

پایان پیام/ی