عموم مردم کالای ایرانی را بر کالای خارجی ترجیح می دهند

مسئول فروش مجموعه تولیدی _ بازرگانی سیتکو گفت: دید عموم مردم روی استفاده از تولیدات داخلی است اما برخی افراد هم هستند که استفاده از کالای خارجی را ترجیح می دهند.

مسعود فرهمند در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی حرف آور اظهار کرد: در مجموعه سیتکو به عنوان مجموعه تولیدکننده تاسیسات ساختمانی، ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر مشغول به کار هستند و در قسمت شرکتی و بازرگانی نیز ۵۰ نفر مشغول به کار هستند.

مسئول فروش مجموعه تولیدی _ بازرگانی سیتکو اظهار کرد: ما تلاش کردیم غالب کالاهایی که از خارج وارد می کردیم را بومی سازی کنیم و به صورت استاندارد و با کیفیت قابل قبول در ایران تولید کنیم.

وی با بیان اینکه پیشتر تنها وارد کننده محصولات در حوزه تاسیسات ساختمانی بودیم گفت: ما تلاش کردیم تا کیفیت محصول تولیدی مان، مطابق محصولات وارداتی باشد.

فرهمند در خصوص دید مردم نسبت به استفاده از کالای ایرانی اظهار کرد: دید عموم مردم روی تولیدات داخلی است اما برخی افراد هم به خاطر نام و باتوجه به این باور که کالای خارجی بهتر از کالای ایرانی است به استفاده از محصولات خارجی علاقه مند هستند.

مسئول فروش مجموعه تولیدی _ بازرگانی سیتکو در خصوص حمایت دولت از تولیدکننده ها اظهار کرد: بین دولت دهم، یازدهم، دوازدهم و سیزدهم و…، تفاوتی نیست و نخواهد بود. مار کار خودمان را انجام می دهیم. اگر قرار بود اتفاقی بیفتد در یک یا دوسال و نهایتا سه چهار سال اتفاقا می افتاد.

انتهای پیام/