افزایش ۱۶ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار گفت: در ۷ ماهه گذشته بیش از ۵۱ هزار مسافر از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که نسب به سال گذشته افزایش ۱۶ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، لطف اله بابایی پیش از ظهر امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد:  در ۷ ماهه گذشته بیش از ۵۱ هزار مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که  ۴۴هزار و۱۰۶ نفر مسافر از مرز تردد کرده بودند ۱۶ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد هزار و۵۶۴ نفر مسافران ایرانی و ۴۹ هزار و۷۰۰ نفر نیز مسافر خارجی است، افزود: مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار تصریح کرد: تعداد مسافران ورودی ایرانی هزار و۵۴۷ نفر و مسافران خروجی ایرانی نیز ۱۷ نفر بوده است و در این مدت ۲۳ هزار و۹۴۰ نفر خارجی وارد مرز شده و ۲۵ هزار و۷۶۰ مسافر خارجی از مرز خارج شده است.

بابایی بیان کرد: در ۷ ماهه گذشته افزایش ۲۵ درصدی تردد مسافران ورودی خارجی را از مرز بیله سوار شاهد بودیم و ۲۲ هزار و۲۲۷ مسافر از مرز خارج شده بودند که در ۷ ماهه امسال این رقم ۲۵ هزار و۷۶۰ نفر بود.

وی تشریح کرد: بیش از ۷۳ هزار دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که از این تعداد ۳۹ هزار و۷۴۰ دستگاه وارد و ۳۳هزار و۴۳۷ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار اذعان کرد: در این مدت ۷۱ هزار و۹۲۵ دستگاه کامیون و هزار و۲۵۲ دستگاه اتوبوس تردد داشتند که در تردد وسیله نقلیه اتوبوس از مرز نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۲۷ دستگاه بود افزایش ۱۳ درصدی را شاهد هستیم.

پایان پیام/