امام جمعه پارس‌آباد:

طوفان الاقصی سیلی محکمی بر رژیم صهیونیستی بود| ساماندهی مشاغل یکی از الزامات شهری

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: طوفان الاقصی سیلی محکمی بر رژیم صهیونیستی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره ) برگزارشد، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و محکویت رژیم کودک کش، اظهار کرد: طوفان الاقصی سیلی محکمی بر رژیم صهیونیستی بود و برخی از کشورهای مسلمان منطقه متاسفانه در تامین سوخت این رژیم غاصب همکاری دارند که در شان یک کشور مسلمان نیست.

وی با تأکید بر اینکه ساماندهی مشاغل یکی از الزامات شهری است، تصریح کرد: مکان مناسب برای دست فروشان ساماندهی شود تا از ترافیک شهری در پیاده روها کاسته شود. شهرداری ظرفیت بالایی در این خصوص دارد و انتظار می‌رود با مطالعات این موضوع نیز به سرانجام برساند.

امام جمعه پارس آباد به رعایت تقوا در خانواده پرداخت و گفت: یکی از عللی که موجب می‌شود محبت از خانواده محو شود، انتقادهای غیرسازنده و جزیی و خبر چینی است، زوجین باید بحث‌های بی‌مورد را انجام را ندهند و با محبت و مهربانی به زندگی مشترک خود پایبند باشند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد ریا را کارو عمل ناپسندیده دانست و گفت: ریاکار با ریا می‌کوشد تا مردم از اعمال نیک او آگاه شوند و درباره او گمان خیر و نیک برند، بنابراین همواره با کارهایش را به نیت خوشنامی می‌کند یا اینکه افزون بر رضایت خدا، خوشنامی را نیز در کارش شرکت می‌دهد.

حجت الاسلام باقری بنابی گفت: به لحاظ شرعی ریا شرک در عبادت و حرام است و سبب باطل شدن عبادت نیز می‏‌شود، شخص ریاکار نزد مردم چنین وانمود می‌کند که مخلص و مطیع واقعی خداوند است در صورتی که در حقیقت چنین نیست.

وی ضمن گرامیداشت ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی گفت: فرهنگ از اهمیت فراوانی برخوردار است و مسائل فرهنگی با جدیت بیشتری دنبال شود و از عموم مردم می خواهم در جهت پیشرفت فرهنگ جامعه با شورای فرهنگ عمومی همکاری داشته باشند تا مشکلات و معضلات جامعه را حل کنند.

امام جمعه پارس آباد به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید با تلاش‌های مضاعف خود امسال انتخاباتی پرشوری را مهیا کنند.

پایان پیام/