امام جمعه پارس‌آباد:

یکی از علل طلاق در جامعه عدم مهروزی زوجین به یکدیگر است

امام جمعه پارس آباد گفت: یکی از علل طلاق در جامعه عدم مهروزی زوجین به یکدیگر است که مهروزی  یک هنر بوده که نیازمند به آموزش تکنیک  آن است‌ و زوجین مهارت‌های محبت را یاد بگیرند.

به  گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس‌آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره)  برگزار شد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و تبریک هفته کتابخوانی، بسیج، ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: بسیج در واقع بازوی توانمند کشور است  و هفته بسیج فرصتی است بری تجدید میثاق با آرمان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: کمبود کادر پرستای در بیمارستان‌های شهرستان پارس‌آباد یکی از مهم‌ترین مشکلات این شهرستان در بخش درمان است و از مسوولان نسبت به این موضوع توجه داشته باشند و پرستاران باید از پرستاری حضرت زینب (س) الگو برداری کنند و حضرت زینب را الگو کار خودشون بدانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد به بحث رعایت تقوا در خانواده پرداخت و گفت: یکی از علل طلاق در جامعه عدم مهروزی زوجین به یکدیگر است که مهروزی  یک هنر بوده که نیازمند به آموزش تکنیک  آن است‌ و زوجین مهارت‌های محبت را یاد بگیرند.

حجت‌الاسلام باقری بنابی ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب‌خوانی از نماز گزاران خواست با کتاب انس بگیرند و مطالعات خود را بالا ببرند که کتاب تنها دوست و رفیق یک انسان است که با مطالعه آن اطلاعات علمی انسان افزایش می‌شود.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به نیمه کاره بودن جاده‌های مواصلاتی شهرستان پارس آباد گفت: انتظار می‌رود که جاده‌های مواصلاتی این شهرستان‌ها تکمیل شده و شاهد اتمام این پروژه‌های نیمه تمام باشیم و هم‌چنین مسوولان هرچه سریع‌تر  میدان جدید تره بار این شهرستان را احداث کنند.

وی به بحث انتخابات پیشرو اشاره کرد و گفت: انتخابات آبروی انقلاب اسلامی است همه باید در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب اصلح، نماینده خود را انتحاب کنند، برخی‌ها از هم اکنون زمزمه‌های دیگری دارند، و ما ملت بزرگ ایران استوار و محکم در عرصه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حوادث غزه بیان کرد: چندین روز است که صهیونیست‌ها جنایات زیادی هر روز مرتکب می‌شوند و آنان به دنبال دستاوردهای بزرگ بودند که تنها دستاورد آنان آدم کشی، نسل کشی و کودک کشی و ویران کردن خانه‌ها بر سر مردم بوده است و ان‌شاالله روز شنبه ساعت ۱۰:۳۰ برای حمایت از مردم غزه راهپیمایی خواهد شد که محل تجمع در میدان سپاه است.

پایان پیام/