۱۱ هزار تخت بیمارستانی آماده ارائه خدمات به بیمه شدگان است

معاون مدیریت درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حال حاضر 11 هزار تخت بیمارستانی در مناطق مختلف کشور آماده ارائه خدمات به بیمه شدگان تأمین اجتماعی هستند.

به گزارش حرف آور، مهدی ناقوسی در حاشیه گردهمایی مدیران درمان تأمین اجتماعی شمالغرب کشور گفت: در حال حاضر ۷۸ بیمارستان و بیش از ۴۰۳ مرکز درمانی و بستری در سراسر کشور به بیمه شدگان ارائه خدمات می کنند.

وی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی در حوزه درمان با بیش از یک هزار مرکز بیمارستانی، درمانگاه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی و سایر مجموعه های پلوکلینیک قرارداد ارائه خدمات به بیمه شدگان را بسته است.

معاون مدیریت درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: عمده خدمات مدیریت درمان تأمین اجتماعی از طریق مراکز طرف قرارداد به بیمه شدگان ارائه می شود و ما سعی می کنیم در سریعترین زمان بدهی خود را به این مراکز پرداخت کنیم.

ناقوسی از افتتاح بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی فیاض بخش تهران همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: بیمارستان ۱۶۸ تختخوابی آبادان و ۳۲۰ تختخوابی شیراز نیز برای ارائه خدمات مطلوب تر و کیفی تری به بیمه شدگان در حال احداث است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه اخیر مجلس مدیریت درمان تأمین اجتماعی نسبت به پذیرش پزشکان متخصص و استخدام آنها با سه سال سابقه اقدام کرده تا با کاهش نصف خدمات قبلی، پزشکان متخصص که سه سال سابقه حضور در مناطق محروم را داشته باشند، می توانند به استخدام تأمین اجتماعی درآیند.

ناقوسی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از ۵۳ درصد جمعیت کشور از خدماتسازمان تأمین اجتماعی استفاده می کنند که ما سعی داریم خدمات کیفی تری را به آنها ارائه کنیم.

وی به کمبود نیرو و برگزاری آزمون سراسری استخدام تأمین اجتماعی در بهمن ماه اشاره کرد و ادامه داد: در همین استان اردبیل مجوز استخدام و جذب بیش از ۷۰ نفر نیروی متخصص صادر شده تا زمینه برای بهره گیری از توان آنها فراهم آید.

ناقوسی بیان کرد: در استان اردبیل افزایش تخت بیمارستان های سبلان و ارس به عنوان ۲ بیمارستان مهم تأمین اجتماعی مطرح است که مقرر شده به سرعت این ارتقای تخت انجام شود.

معاون مدیریت درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: در بیمارستان سبلان اردبیل قرار است تعداد تخت های بیمارستانی از ۱۶۰ به ۲۵۶ تخت و در ارس از ۶۴ تخت به ۹۶ تخت افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/