افتتاح مجتمع تجاری آتا با اعتبار 500 میلیارد ریالی در سرعین؛

صادقی مجری طرح: توسعه خدمات نیازمند حمایت مسئولان است

یکی از مدرن ترین مجموعه های تجاری استان اردبیل با حجم سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سرعین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، یکی از مدرن ترین مجموعه تجاری استان همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور اکبر بهنام جو استاندار اردبیل و حجت الاسلام اصغری امام جمعه و حسن پور فرماندار سرعین با حجم سرمایه گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
در این مراسم بهنام جو، استاندار اردبیل ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته بر تدوین طرح جامع سرعین با محوریت گردشگری تاکید کرد.
استاندار اردبیل از تلاش در راستای اجرای طرح‌های اقتصادی و گردشگری در این شهرستان خبر داد.

میرمحمدسیدهاشمی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  اردبیل نیز در حاشیه این افتتاح ضمن حمایت از طرح های اقتصادی و تجاری گفت: سازمان نظام مهندسی در مسیر توسعه، عمران و آبادانی استان و ایجاد اشتغال پایدار همواره در کنار سرمایه گذاران خواهد بود و با تمام توان از طرح های عمرانی و گردشگری حمایت خواهد کرد.
در مراسم افتتاحیه مجتمع تجاری و خدماتی آتا؛ قاسم صادقی مجری طرح و سرمایه گذار پروژه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این پروژه در زیربنای ۶۰۰۰ مترمربع و در ۵ طبقه احداث شده است گفت: زیرزمین این پروژه به عنوان پارکینگ اختصاصی و طبقات همکف،اول و دوم به عنوان مراکز خرید و طبقه فوقانی نیز در ۱۲۰۰مترمربع به تفکیک ۶۰۰ متر مربع مسقف و ۶۰۰ مترمربع به سبک روف گاردن به عنوان رستوران مجموعه تجهیز شده است و در اجرای این مجموعه از متریال های روز استفاده شده است و سیستم تهویه مطبوع و هوای تازه در محوطه مشاعی طبقات با استفاده از دو زون دستگاه هواساز از مشخصات بارز این مجموعه می باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نفر در این طرح به صورت مستقیم وارد بازار کار خواهد شد گفت: ۹۲ باب مغازه برای مرکز خرید این پروژه در نظر گرفته شده است.
صادقی اظهار کرد: پروژه بصورت مشارکتی با بخش خصوصی بوده و با آورده شخصی احداث شده است.
وی اظهار کرد: قطعا اگر دولت حمایت های لازم را داشته باشد می توانیم با اجرای طرح های به مراتب بزرگتر، هم در زمینه اشتغالزایی و هم جذب و ماندگاری توریست، اقدامات موثری انجام دهیم.
صادقی با اشاره به ظرفیت فوق العاده سرعین در بحث گردشگری اظهار کرد: سرمایه گذاری برای پروژه آتا، بر اساس داده های بدست آمده از نظرسنجی از گردشگران مبنی بر نیازها و خواسته های آنان انجام شده است.
وی تصریح کرد: قطعا با ایجاد مراکز تفریحی و خدمات دهی مناسب، می توان زمینه ماندگاری بیشتر گردشگر در این شهر توریستی را فراهم کرد.
نویسنده : مسلم محمدی