بله؛ نیکزاد یک چهره ملی است

این یک واقعیت است که حضور نیکزاد در مجلس شان و منزلت جایگاه استان اردبیل در بهارستان را به حد بسیار زیادی بالا خواهد برد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، کافی است رزومه مدیریتی کاری علی نیکزاد را در یک کفه ترازو و رزومه مدیریتی_اجرایی هریک از کاندیداهایی که امروز می خواهند خود را همتراز و یا شاید بالاتر از آن نشان دهند را در کفه دیگر قرار دهید؛ چه بخواهیم چه نخواهیم، چه دوست داشته باشیم یا نه، کفه به نفع نیکزاد سنگینی خواهد بود؛ حتی این کفه تکان هم نخواهد خورد.

این یک واقعیت است که حضور نیکزاد در مجلس شان و منزلت جایگاه استان اردبیل در بهارستان را به حد بسیار زیادی بالا خواهد برد؛ حتی کاندیداهایی که مدعی حضور در بهارستان از استان اردبیل هستند هم از ته قلب شان دوست دارند #در_کنار_نیکزاد راهی مجلس شوند. چراکه نگاه مجلس نشینان به آن مجمع  متفاوت از مجمع بدون نیکزاد خواهد بود.

با تمام تمایلات، با تمام مخالفت های جناحی و…، دور از انصاف است که جایگاه نیکزاد در سطح ملی را نادیده بگیریم.

البته که این روزها برخی ها در تلاش برای به حاشیه کشاندن عملکرد علی نیکزاد هستند که اتفاق غیر طبیعی هم نیست چراکه ایام انتخابات است و همه برای رسیدن به اهداف انتخاباتی شان در تلاش هستند تا یک رقیب را از گردونه رقابت حذف کنند؛ البته که «حذف» در مورد نیکزاد صدق نمی کند بلکه آن هایی که به دنبال تخریب نیکزاد هستند می خواهند  از قبَل این تخریب ها خودی نشان دهند، اما واقعیت گواه این است که نیکزاد یک  چهره ملی است.

انتهای پیام/