آرای اولیه و منتخبین سه حوزه انتخابیه کرمانشاه اعلام شد

رییس ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: آرای اولیه و منتخبین سه حوزه انتخابیه کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، علی شعبانی بامداد شنبه در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس جمع‌بندی‌های اولیه آمار سه حوزه انتخابی در استان کرمانشاه قطعی شده اما به منظور قطعی شدن این آرا باید از سوی هیئت نظارت و شورای نگهبان تأیید و پس کاندیداها ۲ روز مهلت ثبت اعتراض خواهند داشت.

وی افزود: بر اساس آمار اعلام شده در حوزه انتخابیه پاوه جوانرود روانسر و ثلاث باباجانی از ۶۷ هزار و ۲۹۷ رأی مأخوذه رستگار یوسفی با ۲۵ هزار و ۷۱۷ رأی و کسب بیش از ۴۴ درصد آرا این حوزه را کسب کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: رئوف قادری هشت هزار و ۷۲۵ رأی و نورالدین یوسفی با هفت هزار و ۴۵ رأی سومین کاندید انتخابی این حوزه بوده که در نهایت با توجه به کثرت آرای رستگار یوسفی این نماینده منخب دوازدهمین دور مجلس شورای اسلامی شد.

شعبانی عنوان کرد: در حوزه انتخابیه قصر شیرین سرپل ذهاب و گیلان غرب از مجموع ۷۶ هزار و ۸۰۲ رأی مأخوذه فتح الله حسینی ۳۸ هزار و ۴۳۴ رأی، محمد رسول محنت فر ۲۶ هزار و ۲۷۵ رأی و پورمراد جانی نیز با کسب ۲ هزار و ۶۳۳ رأی بیشترین آرا را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کسب ۵۳ درصد از آرای این حوزه انتخابیه توسط فتح الله حسینی این کاندید به عنوان منتخب اول پس از تأیید نهایی راهی مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه به آمار دیگر حوزه انتخابیه استان کرمانشاه اشاره و تاکید کرد: در حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو ۷۶ هزار و ۳۲۵ رأی ثبت شده که از این تعداد مجتبی بخشی‌پور ۳۰ هزار و ۷۳۷ رأی، علی صابری ۲۷ هزار و ۶۲۶ رنگ و خلیل عسکری سه هزار و ۱۷۵ رأی از مجموع کل آرا را کسب کردند.

شعبانی ادامه داد: از مجموع کل آرای حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو مجتبی بخشی‌پور با کسب ۴۲.۵ درصد از کل آرا این حوزه نیز پس از تأیید نهایی به مجلس راه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: سایر حوزه‌های انتخابیه در حال جمع‌بندی بوده و برای راهیابی به مجلس شورای اسلامی باید ۲۰ درصد از آرای صحیح را کسب کنند.

انتهای پیام/