مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مطرح کرد؛

راه اندازی سامانه برق من در راستای تحقق دولت الکترونیک و رفاه حال مردم

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت : سامانه « برق من » در راستای تحقق دولت الکترونیک و رفاه حال مردم ، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم راه اندازی شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری حرف آور، حسین قدیمی گفت: به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، حذف مراجعات حضوری، حفظ سلامت جان هم استانی های عزیز در شرایط موجود بیماری کرونا، خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت برق اردبیل گفت : هم استانی های عزیز می توانند با نصب اپلیکیشن برق من در گوشی همراه خود و با ثبت شناسه ۱۳ رقمی قبض برق خود، خدمات صورتحساب، از قبیل مشاهده آخرین قبض، تغییر نام، اصلاح نام و سایر موارد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه انجام دهند.

وی افزود: همچنین مشترکان محترم می توانند با این سامانه نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاری)، ثبت خاموشی ها، ثبت خسارت وارده و سایر خدمات صنعت برق بهره مند شوند.

قدیمی گفت: در این اپلیکیشن قابلیت ثبت اعلام خاموشی و مسائل حوزه فنی نیز وجود دارد .

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار داشت : از عموم مردم سطح استان درخواست می شود جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود به شرکت توزیع برق استان مراجعه نکرده و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری ودریافت کنند.

قدیمی اعلام کرد : سامانه موبایلی« برق من » که برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس طراحی شده و قابل دانلود از کافه بازار ، سایت شرکت توزیع برق استان اردبیل : www.aped.ir می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد: به دلیل افزایش واگیری بیماری کرونا، یکی از بهترین روش های دسترسی به خدمات صنعت برق ارائه خدمت به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سایت شرکت و همچنین اپلیکیشن برق من است .

این مقام مسئول استانی اضافه کرد: در” اپلیکیشن برق من ” هم استانی های عزیز حتی بدون تماس با شماره ۱۲۱ می توانند ثبت خاموشی، حادثه یا پیگیری موارد درخواستی را انجام دهند.

قدیمی افزود : در صورت عدم دسترسی به اینترنت ، مشترکان استان اردبیل همانند گذشته، می توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۱ خاموشی، حوادث و درخواستهای خود را اعلام نمایند.

وی افزود : همچنین برای اعلام انتقاد ، پیشنهاد و یا شکایت بعد از شماره گیری ۱۲۱ کلید ۳ را شماره گیری نموده و درخواستهای خود را در رابطه با برق بیان نمایند تا بعد از شنود پیامهای رسیده و رسیدگی کارشناسان مربوطه به درخواستهای مشترکان رسیدگی و پاسخ داده شود .