مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل:

فعالان گردشگری و صنایع دستی اردبیل برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کنند؛ تمدید مهلت تا ۱۵ اسفند

مدیرکل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل از تمدید مهلت ثبت‌ نام متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا در بخش گردشگری و صنایع‌ دستی تا 15 اسفندماه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  حرف آور نادر فلاحی اظهار کرد: مهلت زمانی ثبت‌نام متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و کسب و کارهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا با ابلاغ معاون اقتصادی رئیس جمهور به استانداران تمدید شد تا فعالان در بخش‌های تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: علاوه بر چند حوزه مشخص که در نامه ابلاغ عنوان شده، در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی نیز متقاضیان می‌توانند با ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات، از آن بهره‌مند شوند که انتظار می‌رود فعالان این حوزه‌ها در سطح استان به این مهم توجه داشته باشند.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: مهلت ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات تا ۱۵ اسفندماه سال‌جاری تمدید شده که باید متقاضیان تا پیش از موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک اقدام کنند.

فلاحی ادامه داد: با توجه به متضرر شدن صنعت گردشگری بیش از سایر حوزه‌ها از شیوع ویروس کرونا و نیز فعالیت‌ها در بخش صنایع‌دستی، این تسهیلات برای جبران بخشی از خسارات وارده به این حوزه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی خواستار ثبت‌نام فعالان در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری استان برای بهره‌مند از این تسهیلات شد و گفت: امیدواریم با ارائه این تسهیلات به فعالان در دو حوزه، بتوانیم بخشی از ضرر و زیان‌ها را جبران کنیم.