مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد؛

افزایش ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع به مساحت ورزش اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال 99 با افتتاح 4 پروژه ورزشی در استان اردبیل در شهرستانهای اردبیل ، خلخال و بیله سوار 11 هزار و 500 مترمربع به مساحت ورزش استان اردبیل اضافه شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  حرف آور ،سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سال ۹۹ با افتتاح ۴ پروژه ورزشی در استان اردبیل در شهرستانهای اردبیل ، خلخال و بیله سوار ۱۱۵۰۰ مترمربع به مساحت ورزش استان اردبیل اضافه شد.

وی با اشاره به افزایش سرانه ورزشی راستان افزود: سرانه ورزشی استان اردبیل ۵۰ صدم مترمربع می باشد که بیشترین سرانه ورزشی مربوط به شهرستان کوثر با ۲.۷ صدم متر مربع و کمترین آن هم با ۳۱ صدم متر مربع متعلق به شهرستان اردبیل می باشد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل اضافه کرد: با افتتاح سالن دوومیدانی و زمین چمن خدنگی در شهرستان اردبیل سرانه ورزشی این شهرستان از ۲۴ صدم متر مربع به ۲۶ صدم متر مربع در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است.

انوشیروانی در خصوص افزایش مساحت سالن های ورزشی و زمین های چمن نیز تصریح کرد: سال گذشته سالن سرپوشیده دو و میدانی در متراژ ۸۰۰۰ متر مربع با همت اداره کل، وزارت ورزش، نمایندگان مجلس، استانداری و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با حضور وزیر ورزش به بهره برداری رسید.

وی بهره اظهار کرد: سالن محمود زاده در شهرستان خلخال در متراژ۵۰۰ متر مربع، زمین چمن مصنوعی روستای بابک بیله سوار در متراژ ۱۵۰۰ متر مربع و زمین چمن مصنوعی شهرستان اردبیل هم با متراژ۱۵۰۰ متر مربع از جمله اماکنی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.