استاندار اردبیل:

۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل – میانه تزریق می‌شود

استاندار اردبیل گفت: دستور تخصیص ۳۰۰میلیارد تومان منابع تامینی در بودجه سال ۱۴۰۰ راه آهن میانه_اردبیل از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه برای معاونین خود صادر شد که در اولین فرصت تا دو هفته آینده پرداخت شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  حرف آور ، اکبر بهنامجو در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مشاور عالی استاندار اظهار داشت: تخصیص اعتبار لازم برای راه‌های استان به ویژه راه گرمی به سمت بیله‌سوار، گرمی به سمت اردبیل، رضی _ امیرکندی، اردبیل _ مشکین‌شهر، پارس‌آباد _ مشکین‌شهر، جاده سرچم و کلور _درام مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر آن۲۰۰میلیارد تومان اعتبار اسنادی برای راه آهن اردبیل در نظر گرفته شد و در کنار آن دستور تخصیص ۳۰۰میلیارد تومان منابع تامینی در بودجه سال ۱۴۰۰ راه آهن میانه_اردبیل از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه برای معاونین خود صادر شد که در اولین فرصت تا دو هفته آینده پرداخت شود.

استاندار اردبیل گفت: این اقدام خوب رییس سازمان برنامه و بودجه کشور باعث شتاب دهی بیشتر به پروژه راه‌آهن اردبیل_ میانه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجوز ماده۵۶ و تضمین دولت برای بازپرداخت منابع برای پروژه های راه استان مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: راه پارس‌آباد به اردبیل، راه اردبیل به سرچم به مبلغ ۴۵۰میلیارد تومان مورد توافق قرار گرفت.

بهنامجو تصریح کرد: در گذشته نیز از محل ماده ۵۶ برای آب رسانی به تازه کند گرمی و روستاهای این حوزه ، پایاب سد سبلان و پایاب سد گیوی در جنوب استان اعتبارات لازم جذب شده بود.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن اعتبار مجتمع‌های آب رسانی و تسویه خانه فاضلاب اردبیل نیز مشمول ماده ۵۶ شده بود.