استاندار اردبیل:

اصلی‌ترین رسالت ما در استان اردبیل تولید ثروت است

استاندار اردبیل گفت: اصلی‌ترین رسالت ما در استان اردبیل تولید ثروت است و باید با مدیریت جهادی تلاش شود تا تولید ثروت در استان اتقاق افتاده و قوانین مخل هم اصلاح شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور، سید حامد عاملی روز  چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر افزود: وضعیت موجود در شهرها به لحاظ تولید و اشتغال قابل قبول نیست و باید اعتراف کرد که در تولید ثروت گام‌های اساسی برداشته نشده چرا که تنگ نظری و قوانین دست و پاگیر مانع آن شده است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین رسالت ما در استان اردبیل تولید ثروت است، افزود: باید با مدیریت جهادی تلاش شود تا تولید ثروت در استان اتقاق افتاده و قوانین مخل هم اصلاح شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اهداف سفر به شهرستانها افزود: با سفر و بازدید از مناطق مختلف استان قصد داریم تا با مطالبات و خواسته‌های به حق مردم بیشتر آشنا شده و از نزدیک در جریان اجرای طرح‌های توسعه اقتصادی و عمرانی قرار گرفته و با یک نقش‌آفرینی مؤثر بتوانیم موانع و مشکلات را از پیش رو برداریم.

استاندار اردبیل گفت: در ۴۰ روزی که در این استان به عنوان خادم مردم هستم، تلاش کردیم تا با بررسی همه‌جانبه روی طرح‌ها، پروژه‌ها و مسائل توسعه‌ای استان از ظرفیت همه مدیران، مسئولان و دلسوزان استانی و کشوری استفاده کنیم تا این موانع با تدبیری مناسب برطرف شود.

عاملی ضرورت همگرایی و وحدت را در شکستن بسیاری از مشکلات و موانع یادآور شد و گفت: یکی از مشکلاتی که در  استان وجود دارد ضعف در  کار جمعی و همگرایی است در حالی که بیشترین ثمره و نتیجه را می‌توان از طریق همگرایی، هماهنگی و وحدت کارها گرفت.

وی ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌های دولتی، بخش خصوصی و تولید منابع در  مناطق مختلف استان در جهت توسعه پایدار بهره گرفته و نگاهی متوازن در همه مناطق استان داشت تا به تدریج رضایت مردم نیز فراهم آید.

استاندار اردبیل با اشاره به کمبود آب در روستا ها افزود: بسیاری از روستاهای این استان ار کمبود آب می‌نالند و وظیفه ما این است که با یک مدیریت جهادی مشکلات موجود در روستاها بویژه کمبود آب را برطرف کنیم.

عاملی گفت: این شهرستان به رغم داشتن منابع آب، ظرفیت خوب گردشگری و منابع طبیعی همچنان از بی‌آبی رنج می‌برد که این نشان می‌دهد که تنگ نظری‌ها و بی‌تدبیری‌ها مانع از تحقق اهداف توسعه‌ای در شهرستانی نظیر نیر شده است.

وی حمایت از بخش خصوصی را ضروری دانست و گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها موظف هستند از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت کنند.

دیدار با مردم روستای میمند نیر، بازدید از طرح گردشگری بولاغلار،دیدار با مردم شهرستان نیر در مسجد جامع و حضور در نشست اقتصاد مقاومتی در فرمانداری نیر از برنامه های سفر استاندار به شهرستان نیر بود.

شهرستان نیر در جنوب غرب اردبیل واقع است.

انتهای پیام/

منبع