۴ هزار فرصت شغلی در سطح استان ایجاد شد| ضرورت توسعه فرهنگ کارآفرینی

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل توسعه فرهنگ کارآفرینی را راه کار خروج از معضل بیکاری دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف آور ، بهروز رحیم‌زاده چهارشنبه شب در آئین معارفه رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلخال اعلام کرد: این تعداد اشتغال ایجاد شده ۲۳ درصد از مجموع تعهد اشتغال در نظر گرفته شده این استان است.

وی از افزایش ۶/۵ برابری میزان تسهیلات ایجاد اشتغال خانگی در سال جاری نسبت به سال گذشته خبرداد و افزود: مجموع تسهیلات اعتباری در این زمینه پارسال  ۵۰ میلیارد ریال بود که این مقدار  به ۳۳۰ میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.

رحیم زاده اظهار کرد: حمایت تسهیلاتی لازم از واحدهای تولیدی دانش بنیان و فناور با رویکرد تبدیل علم به ثروت و اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل توسعه فرهنگ کارآفرینی را راه کار خروج از معضل بیکاری دانست و گفت: در دنیای مدرن امروز موضوع کارآفرینی و نقش کارآفرینان به عنوان متولیان اصلی ایجاد اشتغال پایدار و مولدان ثروت بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

رحیم زاده ضرورت توانمندسازی نیروی انسانی موجود را در زمینه کارآفرینی یادآور شد و بیان کرد: در شرایط کنونی باید بتوان با ارائه برنامه‌های حمایتی، افراد خلاق و ایده‌پرداز را به سمت کارآفرینی و خطرپذیری سوق داد تا بتوانند علاوه بر ایجاد اشتغال برای خود، تعداد دیگری از فارغ‌التحصیلان را نیز مشغول به کار کنند.

انتهای پیام/